среда, 4 июня 2014 г.

Рефлексія. День 1.

Нову справу розпочинати завжди досить відповідально, оскільки це потребує певних зусиль, нових знань, цікавих ідей. Сьогоднішнє навчання для мене - це не лише нові знання, а й у певній мірі "нова сторінка трудової біографії". Я не є фахівцем ні у галузі інформатики, ні у галузі якихось інших дотичних наук, хоча з точки зору нефахівця я завше вважала, що я із компютером на "ти". Тому, якщо вже іти далі, і переходити на трішечки вищий щабель, то тут я зовсім іще початківець.
Нові знання нам допомагали здобувати наші невтомні тренери. Хоча група складається зі знайомих людей: ми більш-менш один одного знаємо, проте рівень підготовки у кожного різний. Тренерам буде складно, але я (не сумнівааюсь!) будемо хорошими дорослими учнями. Бажаю їм терпіння, а нам побільше розуміння і вміння. А ще - щоб не підводила техніка!

1 комментарий:

  1. Дякую за добрі слова й оптимізм, а щодо фахового рівня в галузі інформаційних технологій... Я завжди вважала, що можна бути добрим спеціалістом з інформатики, але не розуміти педагогічну цінність цієї програми, у якій головне - не рівень володіння "кнопочками", а розуміння того, яким чином ці "кнопочки" допоможуть людині розкрити себе й інших, втілити себе в педагогічній творчості, зрозуміти глибину й суть нашої професії

    ОтветитьУдалить