Робота над модулями 5,6 була логічним продовженням попередніх днів. Ми працювали над створенням публікацій та ознайомилися із особливостями створення учнівських блогів та особливостей ведення дописів у щоденних. Головне у цьому, що я зрозуміла, те, що ми маємо створити власну освітню траєкторію учня, яка побудована у вигляді піраміди від знань, які діти отримують у школі, до формування вміння критично оцінювати (у мене виникли асоціації із ієрархією потреб Маслоу). Позитивне те, що я продовжують дізнаватися нове, негативне - трохи тяжко зосередитися в шумній обстановці. Усі задають запитання, бурхливо обговорюють, я люблю працювати в тиші.
Погоджуюся Наталочко, що працювати в тиші набагато зручніше, тому, мабуть, нам дали місяць часу, щоб усе гарненько доробити)))
ОтветитьУдалитьНаталю, це така технологія проведення тренінгу інтенсивного навчання, яка передбачає власне й створення цієї атмосфери постійного "кипіння" думками, "вибухів" творчої енергії, учіння на ходу, практично на льоту, постійного провокування тренером ось такого неспокою, сумнівів, знахідок, радості спільної роботи й поступового просування вперед і вперед через усі труднощі. І це не просто слова - так потрібно працювати, аби щось вийшло, але така робота дуже енергозатратна для тренера в плані емоцій, психологічного навантаження, необхідності постійно тримати високий професійний рівень. Але таким вже є той самий "вищий педагогічний пілотаж", якого нам усім потрібно вчитися все своє професійне життя!
ОтветитьУдалитьДякую за підтримку, гарні коментарі, а головне - за Ваш професіоналізм, у Вас дійсно є чого повчитися!
Удалить