пятница, 6 июня 2014 г.

Рефлексія. День 3.

Робота над модулями 5,6 була логічним продовженням попередніх днів. Ми працювали над створенням публікацій та ознайомилися із особливостями створення учнівських блогів та особливостей ведення дописів у щоденних. Головне у цьому, що я зрозуміла, те, що ми маємо створити власну освітню траєкторію учня, яка побудована у вигляді піраміди від знань, які діти отримують у школі, до формування вміння критично оцінювати (у мене виникли асоціації із ієрархією потреб Маслоу). Позитивне те, що я продовжують дізнаватися нове, негативне - трохи тяжко зосередитися в шумній обстановці. Усі задають запитання, бурхливо обговорюють, я люблю працювати в тиші.

3 комментария:

  1. Погоджуюся Наталочко, що працювати в тиші набагато зручніше, тому, мабуть, нам дали місяць часу, щоб усе гарненько доробити)))

    ОтветитьУдалить
  2. Наталю, це така технологія проведення тренінгу інтенсивного навчання, яка передбачає власне й створення цієї атмосфери постійного "кипіння" думками, "вибухів" творчої енергії, учіння на ходу, практично на льоту, постійного провокування тренером ось такого неспокою, сумнівів, знахідок, радості спільної роботи й поступового просування вперед і вперед через усі труднощі. І це не просто слова - так потрібно працювати, аби щось вийшло, але така робота дуже енергозатратна для тренера в плані емоцій, психологічного навантаження, необхідності постійно тримати високий професійний рівень. Але таким вже є той самий "вищий педагогічний пілотаж", якого нам усім потрібно вчитися все своє професійне життя!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую за підтримку, гарні коментарі, а головне - за Ваш професіоналізм, у Вас дійсно є чого повчитися!

      Удалить