среда, 4 июня 2014 г.

День 2. Початок роботи та враження від першого дня

Якщо оцінювати вчорашній день, то можна сказати, що інформації багато. Багато чого дізналася нового, багато чого пригадала, що знала, а дещо й просто повторила. Проте головне, що я зрозуміла, що доведеться працювати, працювати і ще раз працювати. Напевне, мій мозок вчора можна було порівняти із підлітковим гормональним вибухом. Отримані знання по модулях 1 і 2 дали змогу зробити висновок, чого ж ми врешті маємо досягти та кінцеву мету нашої роботи. Багато цікавого дізналася про проекти, точніше, що можна вважати продуктом проекту, і, відповідно, що я маю створити. Звичайно, чіткий результат я ще не бачу, але певні розмиті обриси вже вимальовуються. Від нового дня я очікую, насамперед, мобілізації власних сил та корисної інформації!

Комментариев нет:

Отправить комментарий